Längtan efter sommar!

Hej folks!
Sitter just nu och nöter, repeterar, läser och skriver. Gör allt jag kan för att få grepp om detta (brottsprevention och behandling) till på lördagmorgon och för att slippa bära med mig en omtenta över sommaren!
Sitter också med fönstret öppet här straxt framför mig och det kommer in ruggiga vindpustar då och då.. vad hände med sommarvärmen? Är det för mycket begärt? Det ska vara en utav anledningarna till att vara för växthuseffekten - högre medeltemperatur året om!  Skämt å sido..
Som sagt, på lördag väntar terminens sista tenta och därmed sommarlov. Bara smaken av ordet är sött och gör så att det kittlar till lite här och var. Det finns så mycket jag vill göra när jag kan släppa skolan ordentligt! Först och främst ska jag åka och köpa lite grönt och blommor till vårt hem. Ta en tripp till Blomsterlandet eller Plantagen och titta efter lite härliga färger för att framkalla och locka efter sommaren.
Fortsatt ska jag söka efter och köpa mig en brud-tärneklänning, titta på inredning, läsa massor av böcker.
Åh vad härligt alltsammans låter!
Trots kylan och det tråkiga väder som råder idag väntar jag på att min syster ska ringa. Vi ska ta en löprunda i Karslund spåret, en bra paus i pluggandet!
Hörs peps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0