Back on track

Hej på er!
Förlåt för bokstavligen fruktansvärd uppdatering!
Bortförklaringar är ingenting för mig men ursäkter däremot... jag får ursäkta att lagom efter mitt senaste inlägg fick jag ett efterlängtat paket i brevlådan, nämligen en Iphone vilket har öppnat en ny dörr i den sociala nätverksvärlden. Ni kan från och med nu även följa mig på Twitter - EmiliaGortz heter jag så påhittigt nog.
Vidare får jag ursäkta att jag prioriterat mina studier för ja, mycket riktigt har vi vår sista tenta på lördag sen väntar ett efterlängtat sommarlov!
Och nu måste jag återigen ursäkta mig, min sambo och respektive klev precis innanför dörren så jag ska pussa lite på honom för att sedan åka och handla.
Vi hörs och jag lovar att bättra mig!
Jag har fått efterfrågningar om vårt nya tillskott i familjen, här har ni henne - Finaste Filippa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0