Livets små äventyr

Idag när Sverige inte kunde bjuda på mycket sämre väder varvar jag tvätt med diverse knep och knåp inför sommarens STORA höjdpunkt - min allra käraste systers bröllop.
Vad jag gör exakt kan jag inte avslöja då jag vet att hon läser detta(!) men jag kan säga så mycket som att jag inte kan längta mer till vad som komma skall än vad jag redan gör! Det är mitt första bröllop och ingenting kan väl toppa att det är min systers.
Enda nackdelen till att längta så mycket till bröllopet är att det går av stapel i slutet av augusti, därmed längtar man förbi hela den svenska sommaren! Men ska vädret fortsätta såhär så kvittar det.. men så skriker studenten i mig att "sommarlovet ska vara förevigt långt!". Om det ändå vore så väl..!
Ett annat äventyr som dyker upp sker också det i slutet av augusti då jag blivit antagen som och ska utbilda mig till volontär till polisen. Något som ska bli alldeles fantastisk och roligt! Jag vill tro och hoppas att det kommer klä mig, att göra en insats för samhället eftersom jag ju älskar att jobba med och tillsammans med andra människor.
Fortsatt kan jag flagga för ytterligare ett äventyr, ett som eventuellt tar fart redan på lördag. Mer om det då!
En bild som kan summera detta inlägg - glädje och längtan efter värme

Kommentarer
Postat av: Louise

Nej men jag läser väl inte din blogg.. Så skriv nu sis!!;)

Haha skämt åsido, denna gång är det helt ok med hemligheter! Längtar så till den stora dagen!

Snyggaste bilden :)

Puss

2012-06-26 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0