Älskade Axberg!

Det är något särskilt med Axberg, stället där jag växte upp. Kanske beror det på just det faktum jag precis nämnde, att jag växt upp där, som gör det så speciellt men jag vill påstå att det är något annat. Det måste vara dofterna, vyerna, naturen, stämningen, atmosfären, möjligheterna. Jag ser mig själv som bortskämd för att ha fått chansen att växa upp just där och jag vill ingenting hellre att mina barn ska få vara med om samma sak en gång i framtiden.
Igår levererade vädret sitt allra bästa och min familj och jag, tillsammans med vänner till familjen, kunde avnjuta en fantastisk kväll med korvgrillning deluxe vid vattnet, sådär alldeles lagom nära perfektion! Under kvällen sa en vis man jag vuxit upp med att "Du skrattade alltid så mycket som liten, Emilia!". Ja inget konstigt är det väl med det när jag har kunnat skattat mig lycklig för en sådan uppväxt här i vårt underbara Axberg!
Alexis verkar också uppskatta gårdagen! Efter 4h konstant lekande med två labradorer så är det mest aktiva hon åstadkommit idag att byta sov-ställning. Ett tillfälle för mig och min bättre hälft att städa lägenheten ordentligt!


Kommentarer
Postat av: william

fint det är där:D

2012-07-27 @ 12:49:46
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0